
دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی ارزش ویژه برند داخلی سازمان جهت استفاده در فصل دوم پایان نامه مدیریت و بازاریابی
اطلاعات بیشتر
دانلود پایان نامه بررسی تاثیر عوامل فردی درون سازمانی بر ارزش ویژه برند داخلی سازمان مطالعه موردی بانک ملی استان خراسان رضوی
اطلاعات بیشتر
دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی با موضوع تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی صنعت آسانسور)
اطلاعات بیشتر
دانلود تحقیق بررسی ارتباط ارزش ویژه برند و ابعاد آن بر اساس مدل آکر (آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت ادراک شده و وفاداری برند) با قصد خرید مجدد در میان بیمه گذاران
اطلاعات بیشتر